درک لونسفورد تمرین FST-7 را با هانی رامبد شکست می دهد، در یک جلسه تناسب اندام و تجدید وضعیت بدن شرکت می کند – Fitness Volt

آقای المپیا حکومت کرد درک لونسفورد با داغ شدن فصل بدنسازی 2024، او هیچ چیز را به شانس واگذار نمی کند. در یک ویدیوی اخیر در یوتیوب، درک لونسفورد با مربی هانی رامبد برای شکست دادن یک جلسه تمرین تیمی کردند و آنها همچنین تمرینات پوزیشنی را انجام دادند.

درک لونسفورد به عنوان یک حرفه ای IFBB آتش گرفته است. لانسفورد پس از کسب عنوان قهرمانی المپیا 212 در سال 2021، سال بعد وقتی مهمانی که در پیتسبورگ پرو 2022 عکس گرفته بود، جامعه بدنسازی را شوکه کرد. درک لانسفورد که در کنار هیولاهای دانشگاهی مانند نیک واکر و براندون کری صحنه را زیبا کرده بود، دعوت ویژه‌ای برای حضور در کلاس آزاد در نمایشگاه مستر 2022 دریافت کرد. المپیا

اولین حضور لانسفورد به عنوان یک رقیب در مسابقات آزاد مردان، او را به مقام دوم چشمگیر رساند، درست پشت سر آقای المپیا هادی شوپن سابق. درک لونسفورد با پیروزی تقریباً در دستان خود، یک سال بعد ژست دو سر وحشیانه خود را که باعث پیروزی او در مسابقات مستر المپیا 2023 شد، بازگرداند.

درک لونسفورد جلسه تمرینی FST-7 با مربی هانی رامبد را شکست

درک لونسفورد
درک لونسفورد/اینستاگرام

برد او در مستر المپیا در سال گذشته باعث شد درک لونسفورد به اولین قهرمان دو بخش تاریخ تبدیل شود، و خطرات را بالاتر از همیشه قرار داد و او آماده می شود تا دوباره در سال 2024 صحنه را زیبا کند. با مسابقات آزاد مردان پر از نام های برجسته ای مانند نیک واکر، سامسون داودا. و رقیبش هادی شوپن، لانسفورد، کارهایش را برای او انجام داده است.

خوشبختانه، لونسفورد هر کاری که لازم است انجام می دهد تا مطمئن شود که بهترین های خود را در اکتبر آینده به صحنه می آورد. درک لونسفورد در ویدیوی اخیر یوتیوب، تمرین شدیدی را که توسط مربی هانی رامبد هدایت می شد، شکست.

تمرین درک لونسفورد

تمرین گروه ها بازیگران
گرم کردن دوچرخه
اکستنشن پای ماشین 7 12-15
دستگاه فر کردن پا دراز کشیده 3 12-15
دستگاه اسکات اسمیت 7 12-15
هک ماشین اسکات 7 12-15
دستگاه پرس سینه نشسته 7 12-15
دستگاه پیک فلای 7 12-15
دستگاه پرس نیمکت اسمیت 7 12-15
فشار دادن کابل سه سر بازو با یک بازو 7 12-15

مربی هانی رامبد در حالی که روی ماشین اسمیت چمباتمه زده بود، جمعیت را در مورد پیشرفت لونسفورد به‌روزرسانی کرد.

“بسیار کنترل شده است، احساس خوبی دارد، او مدت زیادی است که روی دستگاه اسمیت چمباتمه نزده است، او به پنج تخته رفت، او به راحتی می توانست کارهای بیشتری انجام دهد، اما چون عادت به انجام آن نداشت، من نمی خواستم رامبد توضیح داد: خیلی به او فشار بیاورید، اما حالا که یک پایه خوب داریم، به راحتی می توانم ببینم که او تا شش بشقاب و شاید کمی سنگین تر می شود.

ما اکستنشن انجام دادیم، فرهای همسترینگ را انجام دادیم و ست های زیادی را در مسیر خود به این پنج پلانک انجام دادیم.

رامبد در بین ست های اسکات ماشینی، تکنیک تمرین FST-7 خود را توضیح داد.

“این کار برای او استقامت ایجاد می کند. وقتی ست های FST-7 را انجام می دهید در واقع کمتر تمرینات هوازی انجام می دهید زیرا فرم بهتری پیدا می کنید.”

این یکی دیگر از محصولات جانبی ورزش FST-7 است، نه تنها به شما کمک می‌کند تا خون و شکم‌های گرد شده سه‌بعدی را به جریان بیاندازید، بلکه به شما کمک می‌کند کمی لاغرتر شوید، زیرا تمرینات هوازی کمتری انجام می‌دهید ضربان قلب بالا می رود و شما این خروجی را به قدری بالا می گیرید که در واقع می تواند به شما کمک کند.

لانسفورد بعد از تمرین پمپاژ تمرینات خود را با هانی رامبد مرور کرد.

من کمی آهسته تر از حد معمول شروع کردم، زیرا بعد از دو تمرین اول، تمرینات زیادی را امروز انجام ندادیم از تمرینات همسترینگ، که با سه ست جامد انجام دادیم، بقیه تمرینات مثل هفت ست بود.

چند بار بود که ما فقط 8 تکرار انجام دادیم، اما هر کاری که انجام دادیم اساساً 12-15 تکرار بود.

درک لونسفورد تنها رقیب اوپن مردان نیست که در این فصل بدنسازی از بین رفته است. نیک واکر در حالی که خود را برای رقابت در نیویورک پرو 2024 در عرض چند هفته آماده می کند، در باشگاه بدنسازی با آن مبارزه می کند. اگر واکر پیروز شود، بلیت خود را برای حضور در مسابقات مستر المپیا به دست خواهد آورد، جایی که با لنزفورد به مصاف هم خواهد رفت تا تاج را بدزدد.

با نزدیک‌تر شدن و نزدیک‌تر شدن مسابقات مستر المپیا ۲۰۲۴، طرفداران می‌توانند مشتاقانه منتظر دیدن ورزشکاران مورد علاقه‌شان باشند که بدن‌های سطح بالایی را به نمایش می‌گذارند. از جمله درک لونسفورد است که به تقویت بدن و مهارت های ایستادن خود قبل از حضور در صحنه 10 تا 13 اکتبر در لاس وگاس، نوادا ادامه می دهد.

مربوط: درک لونسفورد رژیم بدنسازی خود را برای فصل خارج از سال 2024 با یک روز کامل غذا خوردن به اشتراک می گذارد.


منبع: https://fitnessvolt.com/derek-lunsford-fst-7-workout/