شکارچی لابرادا اسرار ساخت بازوهای بزرگتر با تمرینات خارج از فصل 2024 را به اشتراک می گذارد – Fitness Volt

بدنساز شکارچی لابرادا او ممکن است از فصل خارج از فصل خود لذت ببرد، اما این بدان معنا نیست که او از ورزشگاه استراحت می کند. در یک ویدیوی اخیر در یوتیوب، یک رقیب رده بالای مسابقات آزاد مردانه، طرفداران را در آخرین روال بازوسازی خود راهنمایی کرد و در طول مسیر بینشی ارائه کرد.

بدنسازی بخشی از DNA شکارچی لابرادا است. پدر او، لی لابرادای افسانه ای و جاودانه، گواهی بر این واقعیت است که هفت سال متوالی در مسابقات مستر المپیا مقام چهارم را کسب کرده است. اندازه بازو همیشه برای هانتر لابرادا اولویت بوده است، به خصوص با توجه به تقارن و تعادل زیاد در ظاهر او.

با توجه به میراث و خرد بدنسازی لی، هانتر همچنان به جذب دانش از تبار خود ادامه می دهد. پدرش، لی لابرادا، اغلب نکات و ترفندهای تمرینی را به اشتراک می‌گذارد، مانند نحوه جلوگیری از پارگی عضله، و بر اهمیت قفل نکردن عضله یا جهش در انتهای یک تکرار تاکید می‌کند.

هانتر لابرادا راهنمای آموزشی نهایی خود را برای ساخت سلاح های عظیم به اشتراک می گذارد

هانتر لابرادا در یک ویدیوی اخیر در یوتیوب نشان داد که دقیقا چگونه به بازوهای بزرگ خود دست یافته است و تمام نکات و ترفندهای خود را در طول این فرآیند فاش کرد.

تمرین بازوی شکارچی لابرادا

  • حلقه واعظ
  • اکستنشن کابل کاف سه سر بازو
  • فرهای دوسر بازو را به جلو ببرید
  • اکستنشن بالای سر سه سر

حلقه واعظ

هانتر لابرادا تمرین را با رفتن به حلقه ها آغاز کرد و توضیح داد که بازو به حمایت و حمایت نیاز دارد.

“اول اینکه، برای روز بازو، فرهای واعظی خواهد بود، چه با ماشین باشد و چه با دمبل، برای من فرقی نمی کند. من بین جلسات متناوب خواهم بود. امروز دمبل خواهد بود.”

بریس، به همین دلیل است که ما تمرین واعظ را انجام می‌دهیم، زیرا می‌خواهیم آن را تقویت کنیم. بنابراین، در تمام طول حرکت، بازوی خود را در آن پد قرار می‌دهیم.

“بدترین کاری که می توانید انجام دهید این است که اینجا بنشینید و نقطه تکیه گاه آرنج شما باشد. بنابراین، ما با فشار دادن کل بازو در آن بالش آماده می شویم.

اکستنشن کابل کاف سه سر بازو

لابرادا سپس به سمت اکستنشن عضلات سه سر بازو رفت و در آنجا نکاتی را در مورد اینکه چگونه در ورزشگاه عمومی با انجام یک بازو در یک زمان باحال رفتار کرد به اشتراک گذاشت.

یک نکته کوچک که تفاوت بزرگی در این تمرین ایجاد می‌کند، و چون قبلاً این نکات را به اشتراک گذاشته‌ام و مردم همیشه مجبور بوده‌اند در مورد چیزی شکایت کنند، بله، متوجه شدم که شما کل مجموعه کابل‌ها را برای انجام آن دو بسته می‌کنید. بازوها در یک مکان.» “اگر بعد از ظهر در یک سالن ورزشی شلوغ عمومی تمرین می کنید و نمی خواهید احمق باشید، این کار را با یک دست انجام دهید، تصور کنید.” لابرادا مشترک.

فرهای دوسر بازو را به جلو ببرید

لابرادا با انجام حلقه های دوسر بازوی کابلی یک قدم به جلو، بر اهمیت فرم تاکید کرد:

لابرادا می افزاید: «وقتی خم می شوید، ما می خواهیم آرنج خود را عقب نگه داریم. ما نمی خواهیم با انجام این کار (به جلو) تمرین را انجام دهیم. حرکت بازو باید بسیار کم باشد.

اکستنشن بالای سر سه سر

در نهایت، هانتر لابرادا به سمت کشش های سه سر بازوهای بالای سر رفت و بار دیگر بر اهمیت حفظ وضعیت بدنی خوب و فرم مناسب تاکید کرد.

“من خیلی با آن بازی کرده‌ام و به نوعی با آن کنار آمده‌ام که تا جایی که بتوانم آن را دوست دارم در حالی که هنوز می‌توانم دامنه حرکتی کامل داشته باشم. این مانند ضربه زدن به پایین نیست. “

ما روی باسن تمرکز می‌کنیم و بعد واقعاً به این فکر می‌کنم که به آن اجازه بدهیم ستون فقرات بالای پشت ما را به سمت اکستنشن بکشد و بازوهای ما را تا جایی که می‌توانیم بالا بکشیم و آن موقعیت بدن را حفظ کنیم، وارد اکستنشن شویم و هر تکرار به آن اجازه می‌دهد باز شود. و در حالی که هسته بدن خود را فعال نگه دارید، بکشید.

سال گذشته، لابرادا در فصلی که او آن را «فصل تیرکمان بچه گانه» توصیف کرد، بازگشت. این کمپین با یک پیروزی چشمگیر در تامپا پرو 2023 آغاز شد. از آنجا، لابرادا هیچ وقت را برای تثبیت خود به عنوان یک مدعی برتر در مسابقات قهرمانی تگزاس پرو تلف نکرد، اما نتوانست در برابر اندرو جکد طلا کسب کند. در آخرین مسابقه مستر المپیا، لابرادا در جایگاه ششم قرار گرفت، که نشانه ای امیدوارکننده از آنچه در افق خواهد آمد.

امسال، طرفداران باید منتظر بمانند تا ببینند شکارچی لابرادا چه چیزی را روی صحنه می آورد. اگرچه او هنوز اعلام نکرده است که در چه برنامه ای بازی خواهد کرد، اما یک چیز مسلم است، لابرادا بازی A خود را خواهد آورد و شما نمی خواهید آن را از دست بدهید.

مربوط: هانتر لابرادا دستور العمل “برنج سرخ شده سرخ شده” خود را برای عضله سازی به اشتراک می گذارد


منبع: https://fitnessvolt.com/hunter-labrada-secrets-building-bigger-arms/