جوی سول زن را پس از چهار دست و پا شدن برای محتوای OnlyFans از باشگاه بیرون می‌کند – Fitness Volt

نه دوباره… جنگ صلیبی نجیب جوی سوول علیه رفتارهای رسواکننده در ورزشگاه به سطح جدیدی رسیده است. سوول در اینستاگرام فاش کرد که زنی را بعد از اینکه در حال ضبط روی چهار دست و پا برای تبلیغ محتوای OnlyFans خود ضبط کرده بود، از باشگاه بیرون آورد.

سول می‌گوید: «سالن‌های ورزشی باید شروع به اخراج افراد به خاطر فیلم‌برداری از محتوایی این چنینی کنند. جایی در یک باشگاه ورزشی نیست.

در طول این ویدئو که 136000 لایک در اینستاگرام به دست آورد، زنی در حالی که شلواری تنگ در جلوی دوربین پوشیده بود، خم شده روی زمین ورزشگاه دیده شد. سول که رسالت خود را برای رسیدگی به رفتارهای نامناسب در باشگاه قرار داده بود، پس از اینکه متوجه شد از یک نام جعلی برای ورود به مرکز تناسب اندام استفاده کرده است، شوکه شد.

اگرچه او مدت کوتاهی بعد از کار اخراج شد، اما سول فاش کرد که این زن در شبکه‌های اجتماعی خود استفاده کرده است و به طرفدارانش اطمینان می‌دهد که او فقط در حال کشش است. با این حال، با نگاهی به چند پست اضافی، سوول متوجه شد که تلاش های او با هدف تبلیغ محتوای دارای رتبه X در OnlyFans بوده است.

اگر قصد دارید محتوای نامناسبی را ضبط کنید، احتمالاً این کار را در خارج از سالن ورزشی محلی Joey Saul انجام خواهید داد. طولی نکشید که ستاره بدنسازی دیلاتانت را از این مرکز خارج کرد.

یکی از مربیان باشگاه محلی من در Onix این ویدیو را برای من فرستاد و گفت که این دختر با نام جعلی برای ساختن ویدیوهای کششی آمده است و سپس این کار را انجام می دهد. این کار باعث ناراحتی همه مربیان و همه مشتریان آنها شد. بنابراین من فرستادم. این به مالک، گریف، دوست خوب من است و از دیدن پاسخ او بسیار خوشحال شدم.

سول محتوای زنانه را مشمئزکننده خواند و در حالی که مشکلی با کسب درآمد از OnlyFans ندارد، فکر نمی‌کند این کار باید در سالن‌های ورزشی تجاری انجام شود.

“این منزجر کننده بود و او بلافاصله جلسه خود را ترک کرد تا او را اخراج کند. پاسخ او این بود که این مطلب را به طعنه پست کرد و مدام گفت که این فقط یک پسوند است، اما وقتی به صفحه او می روید، می بینید که او مطالبی را دقیقاً مانند این در شلوغی پست می کند. ورزشگاه های تجاری برای تبلیغ او OnlyFans Its.

“شما می توانید به هر طریقی که می خواهید درآمد کسب کنید، اما این محتوا جایی در یک باشگاه ورزشی ندارد. باشگاه های بیشتری باید مانند Onix دست به اقدامی بزنند تا سازندگانی را، چه مرد و چه زن، که چنین محتوایی تولید می کنند، بیرون کنند. بنابراین به این خانم جوان: کمی به خود احترام بگذارید و اگر نمی توانید به خودتان احترام بگذارید، حداقل به اطرافیانتان در باشگاه احترام بگذارید. گرفتار جوی ساول.

ویدیوی کامل را در زیر تماشا کنید:

در کمال تعجب هیچ کس، این برخوردهای بحث برانگیز در باشگاه بسیار رایج شده است. زنی که ادعا می کرد در حال انجام گرم کردن پا است، در حالی که زبانش را روی گونه اش فشار می داد، در حالی که توپی در دست داشت، بالا و پایین می پرید. “تمرین” تحریک آمیز او توجه یک ورزشکار را به خود جلب کرد که در حالت عصبانیت از روی دسته پرواز کرد. سول در حین میانجیگری مبادله، هر دو طرف را مقصر هر گونه تخلفی دانست.

در حالی که برخی سوول را به انتشار یک پیام زن ستیز متهم می کنند، او می گوید هدف اصلی او بهتر کردن سالن های ورزشی برای همه اقشار است. او هیچ مشکلی با کسب درآمد از محتوای OnlyFans ندارد تا زمانی که این کار را در خارج از مراکز تناسب اندام انجام دهد.

مربوط: جوی سول یک TikToker زن را به دلیل قرار دادن خود در معرض کودکان زیر سن قانونی با رفتار نامناسب در ورزشگاه فراخواند.


منبع: https://fitnessvolt.com/joey-swoll-kicked-women-out-gym-onlyfans-content/