نیک واکر «واقع بینانه» می‌خواهد پنج مسابقه مستر المپیا و چهار کلاسیک آرنولد را برنده شود که بهترین بدنساز تمام دوران نامیده شد – فیتنس ولت

کلی هیولا نیک واکر او در نزدیکی تاریخ بازگشت برنامه‌ریزی‌شده‌اش در نیویورک پرو ۲۰۲۴ در ۱۸ می به دویدن خود ادامه می‌دهد. در ویدیوی اخیر در یوتیوب، واکر هدف خود را کسب پنج عنوان مستر المپیا و چهار عنوان آرنولد کلاسیک تعیین کرد. علاوه بر این، او به بزرگترین تهدید آشکار خود اشاره کرد که به اعتقاد او بهترین بدنساز تمام دوران است.

قبل از اینکه واکر فرصتی برای اثبات خود در برابر ترکیب مستر المپیا در سال 2023 داشته باشد، به دلیل پارگی همسترینگ و پاره شدن ساق پا مجبور شد از مسابقات خیمه شب بازی کناره گیری کند. این نمایش معتبر ادامه یافت و به لطف ژست دوسر دوسر بسیار غالب، درک لونزفورد با اولین عنوان مستر المپیا کنار رفت.

نیک واکر به جای تکیه بر دعوت ویژه برای نمایش مستر المپیا 2024، ورود خود را به مسابقات قریب الوقوع حرفه ای نیویورک اعلام کرده است. با پشتکار در بسیاری از موانع، طرفداران بسیار کنجکاو هستند که اگر واکر به مشهورترین صحنه جهان بازگردد، چگونه پیش خواهد رفت.

نیک واکر به 5 عنوان مستر المپیا و 4 عنوان آرنولد کلاسیک نگاه می کند و در مورد بزرگترین تهدید باز صحبت می کند.

پیش از این، واکر قصد داشت تا جایی که ممکن است آرنولدز و المپیا را به دست آورد. با این حال، با گذشت زمان برای در نظر گرفتن یک هدف دقیق تر، “جهش” نشان داد که برنامه “واقع بینانه” او این است که قبل از اینکه همه چیز گفته شود و انجام شود، برنده پنج مستر المپیا و چهار مسابقه آرنولد کلاسیک باشد.

“من همیشه گفته ام که می خواهم 10 عنوان قهرمانی کسب کنم، اما اینجا بزرگ شده ام. بنابراین، اگر بخواهم به طور واقع بینانه رقمی را انتخاب کنم، فکر می کنم می توانم این کار را انجام دهم.” 2024. من می خواهم پنج عنوان المپیک و چهار آرنولد کسب کنم.

اگرچه او هنوز در استیج المپیا برنده نشده است، اما واکر تاکید کرد که در هر مسابقه پیشرفت های قابل توجهی انجام می دهد.

“آنها قبلاً چنین کسی را ندیده بودند. فکر می کنم آنها (اعتماد به نفس من را با تکبر) اشتباه نمی گیرند زیرا هر کاری که گفتم انجام خواهم داد انجام دادم. “ممکن است هنوز المپیا را نبرده باشم، اما نمایشی را به یاد دارم که در آن پیشرفت نکردم.”

درک لونسفورد مستر المپیا حاکم است، اما نیک واکر به لطف پیروزی های اخیر ملی پوش ایرانی در مسابقات آرنولد کلاسیک اوهایو و بریتانیا در سال 2024، هادی چوپان را خطرناک ترین تهدید در رده باز مردان معرفی کرده است.

«اولین کسی که من تهدید می‌کنم، هادی است. زیرا درک همیشه یک تهدید است زیرا او به تازگی در المپیک پیروز شده است، اما فکر می کنم بعد از اینکه واقعاً هادی را در آرنولد اوهایو دیدم. من برای آن آنجا بودم. این کاملاً شگفت‌انگیز است – اگر او در بازی‌های المپیک اینطور به نظر می‌رسید، برنده می‌شد. او قرار بود برنده شود. نیک واکر گفت: «(آیا او شما را شکست می‌دهد؟) فکر می‌کنم آن قیافه زیبا (خوب) بود.

“جهش یافته” بزرگترین بدنساز تمام دوران

نیک واکر بدون تردید، چهار بار آقای المپیا و برنده سه بار آرنولد کلاسیک جی کاتلر را به عنوان بهترین بدنسازان تمام دوران معرفی کرد. واکر معتقد است که هیکل او با کاتلر قابل مقایسه است، از جمله کمبودهای ژنتیکی مانند داشتن کمر پهن.

“جی کاتلر. به دلایل زیادی. من فکر می کنم یک نفر، فکر می کنم من و او از نظر ذهنیت تقریباً شبیه هم هستیم. فکر می کنم بدن ما از نظر ساختار کمر پهن تقریباً شبیه است.”

از یک نظر بسیار شبیه است. و همچنین، به نظر من، او به حرفه بدنسازی دست یافت که افراد زیادی نمی توانند انجام دهند. او این کار را انجام داد.

علاوه بر تمجیدهایی که کاتلر در این ورزش دریافت کرده است، واکر اسطوره بدنسازی را به خاطر وضعیت بدون آسیب و طول عمرش می داند.

واکر می‌افزاید: «او المپیا را برد، آرنولد را برد، او یکی از بهترین‌های جهان بود و همه این کارها را در حالی که بدنسازی می‌کرد انجام داد. و با این حال، به او نگاه کنید. او 50 سال سن دارد. او هنوز هم عالی است. او وزنه می زند، خوش می گذرد، مجروح نمی شود و کارش را انجام می دهد، مرد. ایالت ها نیک واکر.

جی کاتلر نیز بخش هایی از خود را در نیک واکر می بیند و یکی از بزرگترین طرفداران اوست. کاتلر اخیراً بحث کرده است که چگونه او و واکر در طول حرفه خود با چالش‌های مشابهی مانند غلبه بر “ژنتیک پایین تر” برای موفقیت در لیگ حرفه ای IFBB مواجه شده اند.

با کسب مقام سوم در مرحله المپیا در سال 2022، واکر قصد دارد در اواخر امسال برای کسب عنوان قهرمانی به چالش بکشد، اما ابتدا باید در مسابقات نیویورک پرو، جایی که قصد دارد خود را در دو مسابقه قرار دهد، یک برد مقدماتی کسب کند. -موقعیت مرد قهرمان زمان

مربوط: نیک واکر 279 پوندی 8 هفته پس از New York Pro 2024 به‌روزرسانی بی‌رحمانه تناسب اندام را به اشتراک می‌گذارد

ویدیوی کامل را از کانال یوتیوب Muscle Discord در زیر مشاهده کنید:


منبع: https://fitnessvolt.com/nick-walker-wants-to-win-5-mr-olympias-and-4-arnold-classics/