فیل هیث در مورد “مربی های تقلبی”، بدترین عادات ورزشگاه، و اینکه آیا بدنسازی اعتیاد آور است – Fitness Volt

بدنساز افسانه ای فیل هیث او یک جالوت در این ورزش است که با هیکل بی عیب و نقص خود پیروزی پشت سر هم به دست آورده است. فیل هیث در ویدیوی اخیر یوتیوب به سوالاتی پاسخ داد، از جمله بدترین عادات افراد در باشگاه، اینکه بدنسازی یک سرگرمی است یا اعتیاد، و اینکه بزرگترین کلاهبرداری در صنعت تناسب اندام چیست.

فیل هیث به عنوان هفت بار قهرمان مستر المپیا، تجربه زیادی در بدنسازی دارد. در طول سال ها، همانطور که این ورزش تکامل یافته است، هیث در به اشتراک گذاشتن افکار خود در مورد چگونگی تغییر آن تردیدی نداشته است. «هدیه» قبلاً در مورد موضوعات شدیدی مانند جنبه تاریک استروئیدها صحبت کرده است و حتی زمانی که او در نقطه ضعف زندگی خود قرار داشت و به پایان دادن به چیزی بیش از حرفه خود فکر می کرد به اشتراک گذاشت.

فیل هیث در مورد اعتیاد بدنسازی، مربیان تقلبی و بدترین عادت های باشگاه صحبت می کند

با گذشت زمان به عنوان یکی از بهترین بدنسازانی که تا به حال رقابت کرده است، فیل هیث همچنان به عنوان بهترین سفیر در این صنعت خدمت می کند. با این حال، با تغییر سرعت، به برخی از سوالات جدید مرتبط با ورزشگاه پاسخ داد و همچنین نظرات خود را در مورد برخی از بدترین عادات ورزشگاهی که در طول سال ها شاهد بوده است، بیان کرد.

“پنج تا ده دقیقه با تلفن لعنتی روی نیمکت ماندن و هیچ کاری نکردند. می توانستی این کار را در راهرو انجام بدهی.”

بنابراین این یکی از بدترین عادات ورزشگاه به همراه گذاشتن دمبل ها و بشقاب ها یا حتی گذاشتن بشقاب ها روی دستگاه با دانستن اینکه کسی می خواهد از آنها استفاده کند، است. بنابراین ظروف خود را تمیز کنید و دمبل ها را دوباره روی قفسه عجیب و غریب قرار دهید.

هیث در ادامه پاسخ داد که آیا فکر می کند بدنسازی یک سرگرمی است یا یک اعتیاد.

“من فکر می کنم این سرگرمی به اعتیاد تبدیل می شود، زیرا وقتی سرگرمی بدنسازی را شروع می کنید، می دانید، با دیدن تغییر بدن خود، شروع به دریافت این چیزهایی به نام اندورفین می کنید، درست است؟ و سپس، چیز بعدی که می دانید، شروع به دیدن تغییر بدن خود می کنید. به چیزی.” مشترک.

“لحظه ای که اولین نمایش بدنسازی ام را انجام دادم، درست پس از کسب مقام اول، علاقه مند شدم. می خواستم روز بعد و روز بعد مسابقه دهم، و بعد متوجه شدم که این کار به تلاش زیادی نیاز دارد، بنابراین توانستم سرگرمی ام را به شغل تبدیل کنم.»

به گفته فیل هیث، بزرگترین کلاهبرداری در صنعت بدنسازی و تناسب اندام، مربیان جعلی هستند که اطلاعات نادرستی را در مورد موضوعاتی منتشر می کنند که هیچ اطلاعی در مورد آنها ندارند.

مربیان قلابی وقتی در هیچ کاری متخصص نیستند، خود را متخصص می نامند.

وقتی نوبت به پیو کردن حیوانات خانگی در باشگاه می‌رسد، فیل هیث تنها کسی نیست که افکار خود را در مورد سایر ورزشکاران به اشتراک می‌گذارد. نیک واکر، غول مردان باز، در مورد افرادی که فقط از ماشین برای بازی با تلفن خود استفاده می کنند، با هیث موافقت کرد. در حالی که جوی سول، بدنساز و اینفلوئنسر ورزشگاه، در مورد نحوه رفتار مردم در ورزشگاه های عمومی گلایه های زیادی دارد، او از کاربران می خواهد که به دیگران فکر کنند و کمی احترام بگذارند.

آرنولد شوارتزنگر، متخصص بدنسازی، حتی به این موضوع پرداخته است و تا آنجا پیش رفته که یک راهنمای سه مرحله ای برای آداب معاشرت درست ارائه کرده است، با تمرکز بر حس اجتماعی که هر فردی باید هنگام ورود به باشگاه داشته باشد.

شوارتزنگر افزود: «شما (بپرسید) خیلی خوب است. شوارتزنگر گفت: “بنابراین این باشگاه ورزشی است که همه می توانند از آن استفاده کنند. این مهمترین چیز است که با یکدیگر خوب باشیم، مهربان و کمک کننده باشیم، زیرا این یک جامعه است.”

فیل هیث به عنوان یک غول پیکر در دنیای بدنسازی، اطلاعات ارزشمندی برای انتقال به نسل های آینده این ورزش دارد. هیث از بینش خود نسبت به ورزشکاران فعلی گرفته تا تمرینات الهام بخشش با بزرگان بدنسازی، همچنان به حمایت معنادار از جامعه تناسب اندام ادامه می دهد.

مربوط: فیل هیث می‌گوید هنوز می‌تواند با پیروزی در این فرمت رقابت کند، در مورد درک لونسفورد/هادی شوپن 2024 نبرد مستر المپیا صحبت می‌کند.


منبع: https://fitnessvolt.com/phil-heath-talks-worst-gym-habits-bodybuilding-addiction/