بدنساز در محل کارش توسط مردی نقابدار بسته، دهانش را بسته و با چاقو به قتل رساند – فیتنس ولت

فابیانا وراس، بدنساز، در محل کارش بر اثر ضربات متعدد چاقو جسد پیدا شد. طبق گزارش پلیس و دوربین های امنیتی در محل، مردی در ساعت 5 بعدازظهر با پوشیدن ماسک، پوشش سر، عینک و دستکش جراحی مشاهده شد.

وراس ساعتی پس از ورود مرد مشکوک توسط همکار شوکه شده اش کشف شد. او علاوه بر پوشاندن دست‌ها و بدنش از زخم‌ها، بسته و دهانش را بسته بودند. محل چاقوکشی محل کار و منزل او بود.

پس از این حمله، پلیس معتقد است که این مرد دست های خود را در آشپزخانه شسته و به مدت 15 دقیقه در ساختمان مانده است. مقامات می گویند که او تلفن وراس را که بعداً از بین رفته بود، گرفت. این نیروها همچنین دو بند بند برنجی، سه چاقو و یک قبضه اسلحه خون آلود نیز کشف و ضبط کردند. گزارش شده است که وی با یک خودروی متواری از محل متواری شده است.

فابیانا وراس بدنساز در حین تمرین با ضربات چاقو کشته شد

رئیس پلیس والریو کورتن بر اساس ویدئوی امنیتی معتقد است که فابیانا وراس مرد نقابدار را می شناسد. مظنون در خارج از ملک خود در ناتال، که 146 مایلی از محل جنایت فاصله داشت، دستگیر شد. پلیس بعداً متوجه شد که مظنون به راننده فرار پول داده است تا او را به قرار ملاقات با روانپزشک برساند. وی مورد بازجویی قرار گرفت و پلیس تشخیص داد که وی در این جنایت دخالتی نداشته است.

او را در آغوش می گیرد تا بتوانید ژست محبت آمیز او را ببینید، اما او پاسخ داد و او را گرفت و سپس تصویر او را دیدیم که با دستان پر از خون بیرون آمد. گرفتار کرتین.

فابیانا وراس علاوه بر خدمت به جامعه به عنوان روانشناس در یک محیط بالینی، بدنساز مشهوری بود، با هیکلی زیبا، خوش اندام و ورزشی. او همچنین در شبکه های اجتماعی فالوور قابل توجهی داشت.

در حالی که پلیس یک فرد مورد علاقه دارد، مطمئن نیست که او مظنون را می شناسد یا خیر. آنها معتقدند مظنون یک کارمند دولتی از قوه قضائیه ایالتی است که احتمالا قربانی را می شناسد. آنها در حال حاضر با تلفن همراه او در حال استخراج اطلاعات هستند تا قطعات جنایت را در کنار هم قرار دهند. در زمان نگارش این مقاله، انگیزه پشت چاقو زدن نامعلوم است.

شاید مرموزترین جنبه مرگ او بیانیه ای بود که او در مورد روابط سمی ماه ها قبل از حادثه بیان کرد.

نشانه‌های زیادی از یک رابطه سمی وجود دارد، مانند عدم حمایت متقابل، الگوهای ارتباطی سمی، اضطراب و ترس مداوم، و همچنین حسادت، تلاش برای کنترل، تهدید، انتقاد پنهان شده به عنوان تعارف و سایر رفتارهای مضر.

“اگر متوجه هر یک از این نشانه ها در رابطه خود شدید، مهم است که آنچه را که در حال وقوع است تشخیص داده و ارزیابی کنید.”

متأسفانه اخیراً جامعه بدنسازی شاهد تراژدی های نگران کننده ای بوده است. اینفلوئنسر آلمانی جو لیندنر در سن 30 سالگی به دلیل مشکوک بودن به آنوریسم ناگهانی درگذشت. در همین حال، مایکل چیدوزی، بدنساز طبیعی، در سن 26 سالگی توسط همسرش مورد اصابت گلوله قرار گرفت و کشته شد و این ورزش را در عزاداری طولانی مدت قرار داد.

ما در Fitness Volt عمیق ترین تسلیت خود را به دوستان و خانواده فابیانا وراس در این دوران سخت ابراز می کنیم.

مربوط: مارکو سزار آگویار لوئیس بدنساز در سن 46 سالگی درگذشت


منبع: https://fitnessvolt.com/female-bodybuilder-stabbed-death/