آرنولد شوارتزنگر به اشتراک می گذارد که چگونه یک شیک پروتئین می تواند به اهداف کاهش وزن شما کمک کند – Fitness Volt

مرد، اسطوره، افسانه آرنولد شوارتزنگر او یکی از قوی ترین بازیکنان جهان بدنسازی است که حتی پس از بازنشستگی نیز با دانش ارزشمند خود از همه چیز مربوط به سلامتی به حمایت از جامعه تناسب اندام ادامه می دهد. در خبرنامه اخیر Arnold’s Pump Club، شوارتزنگر در مورد اینکه چگونه شیک های پروتئینی می توانند به عنوان جایگزین وعده غذایی عمل کنند و به افراد در کاهش وزن بیشتر کمک کنند، صحبت کرد.

تحقیقات نشان می دهد که جایگزینی یک وعده غذایی با یک نوشیدنی پروتئینی می تواند به کاهش وزن بیشتر کمک کند.

هیچکس بهتر از آرنولد شوارتزنگر، قهرمان هفت دوره مستر المپیا، تناسب اندام و تغذیه را نمی شناسد. در حالی که این پیرمرد 76 ساله ممکن است لباس‌های خود را آویزان کرده باشد، او همچنان نکات علمی را در مورد سلامتی و تندرستی به اشتراک می‌گذارد، از جمله استراتژی‌های موثر کاهش وزن مانند استفاده از شیک‌های پروتئینی به‌عنوان جایگزینی برای وعده‌های غذایی.

شوارتزنگر در خبرنامه اخیر Arnold’s Pump Club فاش کرد که بسیاری از مردم تعداد کالری هایی که روزانه می خورند را اشتباه حساب می کنند و استفاده از شیک پروتئینی می تواند راه حل ایده آلی برای رفع این مشکل باشد.

“ما دوست داریم به شما یادآوری کنیم که هیچ قرص یا پودر جادویی وجود ندارد. راز این است که شیک های پروتئینی به جلوگیری از اشتباهات رایج تغذیه ای کمک می کند. تحقیقات نشان می دهد که افراد تعداد کالری مصرفی خود را کاهش می دهند و نه به مقدار کمی. ممکن است شما در حال خوردن باشید. تا 50 درصد کالری بیشتر از آنچه فکر می کنید گرما است.

به همین دلیل است که یک شیک پروتئینی جایگزین غذا می تواند بسیار خوب کار کند. این یک گزینه کنترل شده با کالری است که مملو از پروتئین است که به کنترل گرسنگی شما کمک می کند.

شوارتزنگر با استناد به یک مطالعه، نشان داد که نوشیدن یک شیک پروتئینی به جای یک وعده غذایی در هر روز منجر به کاهش وزن متوسط ​​5.5 پوندی در مقایسه با همتایان خود می شود.

اگر در غذاهای جامد کالری و پروتئین یکسانی داشته باشید، نتایج یکسان (و شاید بهتر) را دریافت خواهید کرد. هنگامی که غذاهای جامد و جامد می خورید، نسبت به غذاهای نرم یا مایع احساس رضایت بیشتری دارید، که ممکن است به جلوگیری از پرخوری کمک می کند.” بعداً در روز).

در این مطالعه، کسانی که یک شیک پروتئینی را با یک وعده غذایی در روز جایگزین کردند، در مقایسه با کسانی که یک وعده غذایی را جایگزین نکردند، به طور متوسط ​​5.5 پوند وزن کم کردند.

آرنولد شوارتزنگر همه را تشویق می کند که سعی کنند یک وعده غذایی را با یک شیک پروتئینی جایگزین کنند اما او بر اهمیت دریافت حداقل 20 گرم پروتئین با کیفیت بالا تاکید می کند.

اگر می‌خواهید ببینید که آیا این استراتژی برای شما مفید است، چالش‌برانگیزترین وعده غذایی خود (معمولاً صبحانه یا ناهار) را بخورید و آن را با شیک جایگزین کنید. ، و انواع مواد دیگر که – اگرچه … سالم بودن – باعث افزایش کالری می شود.

به دنبال شیکی باشید که حداقل 20 گرم پروتئین داشته باشد، از 150 تا 300 کالری، و دارای گواهینامه شخص ثالث مانند NSF for Sport یا Informed Sport.»

همراه با بلوط اتریشی، نماد بدنسازی و متخصص تغذیه فرانک زین قبلاً افکار خود را در مورد شیک های پروتئینی به عنوان وعده های غذایی به اشتراک گذاشته است و آنها را به عنوان روشی مناسب برای دریافت تمام مواد مغذی مورد تمجید می کند.

زین گفت: «شیک پروتئینی جایگزینی برای وعده غذایی است که در آن پروتئین، کربوهیدرات، مقداری چربی و فیبر دریافت می‌کنید و به آرامی آن را می‌نوشید و بدنتان آن را مانند یک وعده غذایی هضم می‌کند.

یک نوشیدنی پروتئینی راه مناسبی برای تأثیر خوردن چیزی با نوشیدن آن است. شما می توانید ویتامین ها و مواد معدنی را نیز با آن ببلعید.

از میزان پروتئینی که باید روزانه بخورید تا اهمیت کیفیت، ستاره بدنسازی از صحبت در مورد تغذیه خجالتی نیست. شوارتزنگر حتی شیک پروتئینی خود را به اشتراک گذاشت که شامل پروتئین گیاهی، کراتین و حتی یک تخم مرغ خام است! علاوه بر این، مشخص شده است که وعده های غذایی غنی از پروتئین طول عمر شما را افزایش می دهد.

آرنولد شوارتزنگر برای همه چیزهایی که به مصرف پروتئین و کاهش وزن مربوط می شود، فروشگاه شما است. اگر به سادگی می خواهید کالری و مواد مغذی خود را تنظیم کنید یا به دنبال کاهش وزن با پروتئین خوب و پر انرژی هستید، شوارتزنگر می تواند شما را در مسیر درست هدایت کند.

مربوط: آرنولد شوارتزنگر توضیح می دهد که چرا کم خوابی “قاتل خاموش عضلات” است


منبع: https://fitnessvolt.com/arnold-schwarzenegger-protein-shakes-weight-loss/